Stowarzyszenie Integracji Społecznej Klub Abstynenta "Przyszłość" w Gdańsku .
Naszym celem jest modelowanie zasad trzeźwego stylu życia .

Zarząd

Prezes Barbara Kmieć - tel. 513-164-335
Sekretarz Piotr Jelonek - tel. 888-254-942
Skarbnik Henryk Papis

email - klub.abstynenta.przyszlosc.gda@gmail.com

Adres i godziny otwarcia Klubu

ul. Trakt Św Wojciecha 22
80-039 Gdańsk

Godziny otwarcia
Pn. - Pt. - 15:00 - 21:00
So. - Nd. - Realizacja Zadań (Warsztaty terapeutyczne, maratony)

7 lut 2014

Warsztaty: Co to dla mnie znaczy „ Być Sobą”? Jaki jestem, kim jestem dla siebie, kim jestem dla innych?



Stowarzyszenie Integracji Społecznej
Klub Abstynenta „Przyszłość”
80-039 Gdańsk
ul. Trakt Św. Wojciecha 22












Z A P R O S Z E N I E

Hanna Węgrzynowicz
oraz
Barbara Kmieć
Zapraszają do udziału w warsztatach:
                                
Co to dla mnie znaczy „ Być Sobą”? Jaki jestem, kim jestem dla siebie, kim jestem dla innych?

Tematy zajęć ( w okresie 10.02.2014 – 30.06.2014 ) Poniedziałki w godz. od 16.30 do 20.30


  1. Zawiązanie grupy. Określenie celów osobistych.
  2. Etapy rozwoju tożsamości człowieka wg Eriksona.
  3. Co to dla mnie znaczy „być sobą”, poszukiwanie odpowiedzi na pytania „kim jestem”.
  4. Moja obecna sytuacja życiowa. Co chcę zmienić. Co chcę umacniać.
  5. Moje ciało, jak je odczuwam, jak widzą mnie inni.
  6. Jakie są moje doświadczenia życiowe, w kontekście etapów rozwoju tożsamości.
  7. Które silne strony Ja rozpoznaję u siebie, jakie rozpoznaję deficyty, czy mam nadzieję na rozwój i zmianę. Czy chcę wziąć odpowiedzialność za siebie.
  8. „Ja” w aspekcie kobiecości i męskości. Ja, jako kobieta / mężczyzna.
  9. Seksualność – radość, czy udręka?
  10. Role życiowe a tożsamość, pomieszanie i konflikt. 
  11. Poczucie integralności : mimo, że w różny sposób pełnię różne role, „to jestem zawsze ja”.
  12. Jak siebie traktuję, jak odnoszę się do siebie. Czy wchodzę w relacje z innymi, jak „ równy z równym „.
  13. Poznawanie siebie : moje pragnienia i potrzeby.
  14. Poznawanie siebie : moje umiejętności i zdolności.
  15. Poznawanie siebie : moje możliwości i ograniczenia.
  16. Poznawanie siebie : punkty oparcia w sobie.
  17. Poznawanie siebie : moja relacja ze sobą, uczucia, od czego zależą.
  18. Poznawanie siebie : moje relacje z ludźmi.
  19. Poznawanie siebie : moja hierarchia wartości.
  20. Jaki sens nadaję swojemu życiu.  
  21. Podsumowanie efektów. Zakończenie grupy

Pierwsze i ostatnie zajęcia będą poświęcone zawiązaniu grupy, określeniu celów osobistych na tą grupę, podsumowaniu efektów i rozstaniu się.
      
                                                                                Zapisy Barbara Kmieć
                                                                                            513164335 ( po godzinie 20.00)


PROGRAM JEST FINANSOWANY PRZEZ GMINĘ MIASTA GDAŃSK

     Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz